Co obejmował projekt?
— Każdy uczestnik wziął udział w 4 modułach Akademii, podczas której rozwijaliśmy między innymi umiejętność doboru odpowiedniego stylu zarządzania oraz motywacji pracowników.
— Pokazywaliśmy, skąd bierze się opór ludzi przed zmianą.
— Uczyliśmy komunikowania zmiany.
— Uświadomiliśmy 4 fazy przechodzenia zmiany i ćwiczyliśmy z uczestnikami narzędzia, sposoby i metody przeprowadzania pracowników przez każdą z nich.
— W związku z tym, że pracownicy DSV Road pracują w modelu hybrydowym (online i offline), to ostatnim modułem szkoleniowym było utrzymanie zaangażowania i spójności pracy w modelu hybrydowym.
liderów, uczestników
projektu
moduły szkoleniowe
realizowane w formule online
grup
szkoleniowych
sesje szkoleniowe
online
Co o współpracy powiedział klient?
— Zauważył, że program wyraźnie podnosił samoświadomość liderów.
— Wzmocnił kompetencje z obszaru zarzadzania zespołami oraz wdrażania zmiany w organizacji.
— Docenił umiejętności pracy w modelu hybrydowym – online i offline.
— Pozytywnie ocenił wsparcie w zakresie komunikacji projektu, tj. na przykład w przygotowaniu zadań wdrożeniowych oraz materiałów edukacyjnych.
— Zaakcentował naszą solidność i profesjonalizm, jak również wysoką jakość usług szkoleniowych.
Uczestnicy projektu
— Docenili ciekawą i interaktywną formę prowadzenia zajęć.
— Zwrócili uwagę na dobre osadzenie treści merytorycznych w realiach organizacji.
— Pozytywnie ocenili przygotowanie prowadzących.
— Za wartościowe uznali możliwość zastosowania nowopoznanych narzędzi w codziennej pracy.
Klient docenił nasze zaangażowanie.
Szczegóły? Zobacz list referencyjny.