Celem tego projektu było budowanie świadomości i pasji CX w codziennej pracy.
CX/ CEM jest strategią, która buduje wyjątkowe i spójne doświadczenia Klientów.
Przygotowaliśmy dla ING Banku Śląskiego hybrydowy, ponad roczny projekt rozwojowy.

Co obejmował projekt?

— Przygotowaliśmy zgrywalizowaną platformę. Każdy z uczestników projektu „podróżował pociągiem CX”, w którym zamieszczane były zadania do wykonania.

— Poszerzał wiedzę o CX czytając interaktywne materiały, oglądając pigułki wideo, a następnie realizował zadania wdrożeniowe ze swoimi zespołami.

— Nasz zespół trenerów i konsultantów odpowiadał za przygotowanie merytoryczne zadań.
Oprócz platformy grywalizacyjnej uczestnicy brali udział w szeregu szkoleń, spotkań inspiracyjnych, sesji mastermind czy indywidualnych coachingów.

— Dzieliliśmy się z uczestnikami najnowszymi trendami w obszarze CEM i CX - po to, aby ING Bank Śląski nadal był nr 1 w budowaniu spójnych doświadczeń Klientów.

— W projekcie przygotowaliśmy także wybraną grupę jako CX influencerów - to osoby przygotowane do roli, w której będą aktywnie szerzyć wiedzę w organizacji i kontynuować projekt wewnętrznie.

200

Sesji indywidualnych i 9 konsultantów

180

Uczestników i 14 grup szkoleniowych

56

Intensywnych dni szkoleniowych

600

Zadań indywidualnych na platformie

Koordynatorzy docenili nasze wsparcie!

Polecam współpracę z Anetą, zarówno w obszarze prowadzenia projektów, jak i szerokiego doradztwa. 
Aneta jest pracowita, solidna, konkretna, nastawiona na praktyczne rozwiązania.
Niebywałym atutem w dzisiejszych czasach jest partnerstwo i odwaga, a to drugie imię w relacji biznesowej Anety.
Liczę, że będziemy miały jeszcze okazję razem współpracować.

Monika Wróbel
Trener, Coach, Manager w ING Bank Śląski

ingbankslaski-11082023-0935

Zobacz inny projekt dla marki ING Bank Śląski

ing-jeden

Mam pociąg do pasji
CX - sezon 2