Jakie były kluczowe cele klienta?
— Celem projektu było przygotowanie do wdrożenia Rozmów Rozwojowych w Centrali NFZ.
— Projekt obejmował przygotowanie modułów szkoleniowych, które pomogą uczestnikom zapoznać się z nowopowstałą Księgą Kompetencji, a następnie - w praktyczny sposób - przygotują wszystkich Dyrektorów oraz Naczelników Wydziałów do realizacji Rozmów Rozwojowych ze swoimi pracownikami.
uczestników
dni szkoleniowych
trenerki
miesiące szkoleń
Co obejmował projekt?
— Projektem byli objęci wszyscy Dyrektorzy oraz Naczelnicy wydziałów.
— W pierwszym etapie skoncentrowaliśmy się na dogłebnym poznaniu księgi kompetencji, która obowiązuje w NFZ.
— W drugim etapie rozpoczęliśmy szkolenia, które podzielone były na dwie części - z odstępem około 1 miesiąca.
— Pierwsze szkolenia skoncentrowane były na wspólnym i spójnym rozumieniu kompetencji oraz na wzmocnieniu kompetencji rozmów z pracownikami poprzedzającymi same rozmowy rozwojowe, np. odpowiednim zapraszaniu pracowników na takie spotkania.
— Drugie szkolenie to już praktyczne przeprowadzanie takich rozmów, które miały na celu wzmacnianie pracowników oraz rozwój ich kompetencji.
— Oddzielną częścią szkoleń były objęte osoby z działów HR w Ośrodkach Wojewódzkich. Dla nich przygotowaliśmy dedykowane szkolenia, które mają na celu pomóc w organizacji i wdrożeniu tego projektu w ich oddziałach.
Co powiedzieli uczestnicy i uczestniczki Akademii HR?

Średnia ocen dla wszystkich
grup i modułów
uczestników Akademii HR
Co powiedzieli Dyrektorzy i Dyrektorki uczestniczący/ uczestniczące w szkoleniu pt. Jak przygotować się do przeprowadzenia rozmów rozwojowych?
Średnia ocen Dyrektorów uczestniczących w szkoleniu pt. Jak przygotować się do przeprowadzenia rozmów rozwojowych?

Co w szczególności docenili Naczelnicy i Kierownicy uczestniczący w szkoleniu pt. Jak przygotować się do przeprowadzenia rozmów rozwojowych?

Średnia ocen Naczelników i Kierowników uczestniczących w szkoleniu pt. Jak przygotować się do przeprowadzenia rozmów rozwojowych?