Najwyższa nagroda w międzynarodowym konkursie za projekt "Drive" dla Inter Cars S.A. Projekt dedykowany sprzedawcom w filiach Inter Cars. Jurorzy uznali indywidualne ścieżki rozwoju w projekcie dla 2 tys. uczestników. 

Złota nagroda w konkursie Learning Technologies Awards -Londyn 2018

Wyróżnienie w finale konkursu HR Innovator 2018 za projekt "Akademia Lidera 3.0" dla Alior Bank S.A. Półtoraroczny projekt rozwojowy dedykowany dla wszystkich dyrektorów oddziałów banku.

Na zdjęciu razem z Magdaleną Pytel.

Wyróżnienie HR Innovator 2018

Wyróżnienie w finale konkursu  Employer Breanding Stars wraz z firmą Inter Cars S.A. oraz Westhill Consulting, za projekt MasterMechanik. Projekt był dedykowanych dla mechaników w zrzeszonych warsztatach w celu rozwoju kompetencji i promocji marki.

Wyróżnienie w konkursie EB Stars 2016

W 2016 roku, wraz z firmą Inter Cars S.A. oraz Westhill Consulting, zdobyłam statuetkę HR Innvotor za projekt "Autostrada Rozwoju". Projekt był zintegrowaną formą rozwoju dla wszystkich managerów, handlowców i sprzedawców Inter Cars S.A.

Na zdjęciu z Radosławem Sujką oraz Joanną Pieńkowską.

HR Innovator 2016

Artykuł, który ukazał się w magazynie Personel Plus, w który opisuję z jakimi wyzwaniami mierzą się aktualnie managerowie.

Przeczytaj artykuł.

Liderzy w świecie cyfrowej transformacji.

Nagrody

Artykuły

Paweł Bendor

Learning & Development Manager w Mercator Medical S.A., wcześniej Alior Bank

Adriana Zielińska

Dyrektor HR w LOXX Logistics

Monika Wróbel

Trener/Coach/Manager w ING Bank Śląski

Współpraca z Anetą to definicja partnerstwa biznesowego. Zawsze pełna pasji i pomysłów. Projekty w które jest zaangażowana to przede wszystkim przekraczanie granic i odkrywanie nowych rozwiązań. Cieszę się, że możemy razem pracować i każdemu polecam taką profesjonalistkę.

Miałam przyjemność współpracować z Anetą przy okazji projektu wdrożenia "Standardów Obsługi Klienta" w LOXX Sp. z o.o. w której odpowiadam za HR. Aneta od samego początku trafnie zdiagnozowała nasze potrzeby, co było dla nas ważne znała naszą branżę i mówiła "naszym językiem", współpraca od samego początku była dynamiczna i efektywna. Wspólnie wypracowaliśmy zbiór wartości oraz modele postępowania dla naszych pracowników w kontaktach z klientami. Polecam Anetę jako konsultanta/doradcę, który umie słuchać klienta i proponuje ciekawe rozwiązania.

Polecam współpracę z Anetą, zarówno w obszarze prowadzenia projektów jak i szerokiego doradztwa. Aneta jest pracowita, solidna, konkretna, nastawiona na praktyczne rozwiązania. Niebywałym atutem w dzisiejszych czasach jest partnerstwo i odwaga, a to drugie imię w relacji biznesowej Anety. Liczę, że będziemy miały jeszcze okazję razem współpracować. Dziękuję i pozdrawiam :)

Co mówią moi Klienci:

Klienci

Przygotowałam merytorycznie i wdrożyłam ponad 70 projektów rozwojowych.

Wybrani klienci, z którymi pracowałam:

Od ponad 10 lat zajmuję się projektowaniem procesów rozwojowych w organizacjach.

Specjalizuję się w dwóch obszarach: rozwój liderów oraz zarządzanie doświadczeniami klientów.

 

Dla liderów przygotowuję Akademie Menedżerskie zawierające podstawowy zakres kompetencji każdej osoby zarządzającej zespołem, programy talentowe, a także specjalistyczne programy doskonalące dla kadry średniego i wyższego szczebla.

 

W obszarze CX projektuję zarówno punktowe działania, np. rozwijające kompetencje pracowników obsługi klienta, jak i całościowe projekty CEM.

 

Współpracuję z gronem sprawdzonych konsultantów i trenerów praktyków. Do każdego projektu dobieram specjalistów, których doświadczenie merytoryczne czy branżowe najlepiej wspiera osiągnięcie założonych rezultatów.

 

Aneta Kozłowska

aneta.kozlowska@ehrc.pl

509 092 452

Artykuł, który ukazał się na łamach Nowa Sprzedaż, w którym opisuję najważniejsze wyzwania w procesie wdrażania CEM w organizacjach.

Przeczytaj artykuł.

Customer Experience Management - klucz do zarządzania doświadczeniem Klienta

Artykuł, który został opublikowany w Personel Plus. Opisuję w nim, praktyczne rady, jak zastosowanie mechanizmów grywalizacji przekłada się na wzrost sprzedaży. Przeczytaj artykuł.

Jak wdrożyć grywalizację i dwucyfrowo zwiększyć sprzedaż?

Artykuł w Business Woman&Life, w którym pokazuję jak można udoskonalić szkolenia :-)

Zobacz cały artykuł.

Koniec nudnych szkoleń