Co obejmował projekt?
— W trakcie projektu duży nacisk kładliśmy na wdrożeniu procesu. Przeprowadziliśmy szereg szkoleń z zarządzania i wdrażania zmian w organizacji dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży, liderów, trenerów wewnętrznych.
— Przygotowaliśmy wspólnie action plany wdrożeń. Specjalne szkolenia dedykowaliśmy trenerom wewnętrznym.
— Przygotowaliśmy dla nich manuale szkoleń, które mogą wykorzystywać w trakcie szkoleń dla pracowników.
— Każdy z trenerów wewnętrznych przeszedł również certyfikację z prowadzenia szkoleń.
Wykorzystanie narzędzia i metody
— Opracowaliśmy Mapę Podróży Klienta, czyli niezbędny element tworzenia standardów sprzedaży i obsługi klienta.
— Określiliśmy punkty styku, wskazaliśmy w nich momenty prawdy oraz działania klienta. Następnie zweryfikowaliśmy wskazane punkty z doświadczeniami klientów. Dzięki temu zbudowaliśmy wyróżniające doświadczenie w kluczowych punktach styku.
— Wypracowaliśmy Księgę Standardów Sprzedaży i Obsługi Klienta. To spis zasad, jak powinni zachowywać się pracownicy w różnych sytuacjach kontaktu z klientem, co przekłada się na zwiększenie satysfakcji klienta i sprzedaży, a także możliwość oceniania pracowników pod kątem profesjonalnej obsługi.
— Do projektu zaangażowaliśmy również przełożonych oraz zespół trenerów wewnętrznych, aby w efektywny sposób wspierali pracowników we wdrażaniu nowych zasad i umiejętności do codziennej pracy.
Uczestników i
uczestniczek
Konsultantów
i 4 moduły szkoleń
Manuale
szkoleniowe
Certyfikowanych trenerów wewnętrznych

Uczestnicy warsztatów oraz zlecający je klient docenili nasze drobiazgowe przygotowanie, proces wypracowywania rozwiązań oraz praktyczność wdrożenia.
Oceniali nasze warsztaty jako pogłębione, przemyślane, inspirujące i bardzo praktyczne.

