Jakie były cele klienta?
Głównym celem projektu było uświadomienie uczestnikom projektu ich roli jako przywódcy-lidera.
Wyposażyliśmy uczestników w narzędzia menedżera, które pozwolą im być skuteczniejszymi liderami w swojej codziennej pracy.
Pytania, na które szukaliśmy odpowiedzi
— Jak zmienia się biznes?
— Jak świat VUCA definiuje nowe kompetencje liderskie?
— Jak oczekiwania pracowników zmieniają się na przestrzeni lat, i jak managerowie powinni na te wszystkie potrzeby odpowiadać?
Sesji jeden
na jeden
Konsultantów
projektu
Uczestników
i 6 modułów
Dni szkoleń i
9 sesji online
Co obejmował projekt?
— Kompleksowy program rozwoju uzupełniający działania stacjonarne działaniami on-line.
— Rozwój menedżerów ułożony w proces, w którym kluczowym działaniem było wdrażanie nowych umiejętności pomiędzy szkoleniami.
— Jednym z kluczy skuteczności naszych szkoleń jest stosowanie decentracji rozumianej jako postawienie się w roli lidera/ pracownika. Dzięki temu uczestnicy lepiej rozumieją, jak myśli ich pracownik i z czego wynikają jego decyzje.
— Dzięki tej świadomości znacznie łatwiej jest menadżerom dostosować się do stylu działania pracownika oraz zadbać o zaspokojenie interesów obu stron.
— Uczestnicy brali udział w sesjach coachingowych jeden na jeden, szkoleniach i sesjach onlinowych.