Projekt dedykowany dla top management oraz poziomu N-2,
czyli Kierowników i Koordynatorów zespołów.

Jakie były cele klienta?

Głównym celem projektu było uświadomienie uczestnikom projektu ich roli jako przywódcy-lidera.

Wyposażyliśmy uczestników w narzędzia menedżera, które pozwolą im być skuteczniejszymi liderami w swojej codziennej pracy.​

Pytania, na które szukaliśmy odpowiedzi

— Jak zmienia się biznes?

— Jak świat VUCA definiuje nowe kompetencje liderskie?

— Jak oczekiwania pracowników zmieniają się na przestrzeni lat, i jak managerowie powinni na te wszystkie potrzeby odpowiadać?

56

Sesji jeden
na jeden

3

Konsultantów
projektu

36

Uczestników
i 6 modułów

18

Dni szkoleń i
9 sesji online

Co obejmował projekt?

— Kompleksowy program rozwoju uzupełniający działania stacjonarne działaniami on-line.

— Rozwój menedżerów ułożony w proces, w którym kluczowym działaniem było wdrażanie nowych umiejętności pomiędzy szkoleniami.

—  Jednym z kluczy skuteczności naszych szkoleń jest stosowanie decentracji rozumianej jako postawienie się w roli lidera/ pracownika. Dzięki temu uczestnicy lepiej rozumieją, jak myśli ich pracownik i z czego wynikają jego decyzje.

— Dzięki tej świadomości znacznie łatwiej jest menadżerom dostosować się do stylu działania pracownika oraz zadbać o zaspokojenie interesów obu stron.

— Uczestnicy brali udział w sesjach coachingowych jeden na jeden, szkoleniach i sesjach onlinowych.