Projekt wzmacniania kompetencji
przyszłości dla wszystkich
pracowników Inter Cars.

Jakie były kluczowe cele klienta?

— Szkolenia skupiały się na wzmacnianiu umiejętności, które zawierają się w kanonie kompetencji przyszłości.

— Są to umiejętności społeczne, których nie zastąpi u człowieka sztuczna inteligencja, dlatego pracownicy organizacji, ale również liderzy, powinni je stale wzmacniać.

300

uczestników i 3 trenerów

30

grup szkoleniowych

10

miesięcy rozwoju

4

główne obszary tematyczne

Co obejmował projekt?

4 główne obszary tematyczne projektu.

Zwinna
organizacja

W dobie szybkich zmian, Liderzy powinni wiedzieć w jaki sposób mogą podchodzić do elementu projektowania, wymyślania, tworzenia i wdrażania nowych procesów i rozwiązań zgodnie z podejściem.

Efektywność osobista w zarządzaniu czasem

Nie tylko w rozumieniu zaplanowania kalendarza, ale przede wszystkim skutecznego planowania, organizowania i zarządzania czasem.

Poza samym ułożeniem planu w kalendarzu, chodzi o umiejętność świadomego i skutecznego wykorzystywania czasu, mając na uwadze własne zdolności, kompetencje i cele.

Wystąpienia
publiczne

Podnosiliśmy kompetencje menedżerów i uczestników szkoleń w wystąpieniach publicznych każdego rodzaju: zarówno przed większym audytorium, jak i mniejszym zespołem, bo niezależnie od liczby osób, przed którymi występuje menedżer, wykorzystuje on zawsze te same kompetencje. O jakich kompetencjach mowa? Np. o konstruowaniu dobrej treści, która jest adekwatna do grona odbiorców oraz kompetencjach storytellingowych.

Emocje i ich
samoregulacja

Zależało nam, by jako trenerzy zwrócić uwagę Liderów i Menedżerów na bycie uważnym na to, co dzieje się u nich samych, ale też w ich zespole i w otoczeniu należących do niego osób.

intercars-02102024-1
intercars-02102024-2
intercars-02102024-3
intercars-02102024-4
intercars-02102024-5