Jakie były kluczowe cele klienta?
— Szkolenia skupiały się na wzmacnianiu umiejętności, które zawierają się w kanonie kompetencji przyszłości.
— Są to umiejętności społeczne, których nie zastąpi u człowieka sztuczna inteligencja, dlatego pracownicy organizacji, ale również liderzy, powinni je stale wzmacniać.
uczestników i 3 trenerów
grup szkoleniowych
miesięcy rozwoju
główne obszary tematyczne
4 główne obszary tematyczne projektu.
Zwinna
organizacja
W dobie szybkich zmian, Liderzy powinni wiedzieć w jaki sposób mogą podchodzić do elementu projektowania, wymyślania, tworzenia i wdrażania nowych procesów i rozwiązań zgodnie z podejściem.
Efektywność osobista w zarządzaniu czasem
Nie tylko w rozumieniu zaplanowania kalendarza, ale przede wszystkim skutecznego planowania, organizowania i zarządzania czasem.
Poza samym ułożeniem planu w kalendarzu, chodzi o umiejętność świadomego i skutecznego wykorzystywania czasu, mając na uwadze własne zdolności, kompetencje i cele.
Wystąpienia
publiczne
Podnosiliśmy kompetencje menedżerów i uczestników szkoleń w wystąpieniach publicznych każdego rodzaju: zarówno przed większym audytorium, jak i mniejszym zespołem, bo niezależnie od liczby osób, przed którymi występuje menedżer, wykorzystuje on zawsze te same kompetencje. O jakich kompetencjach mowa? Np. o konstruowaniu dobrej treści, która jest adekwatna do grona odbiorców oraz kompetencjach storytellingowych.
Emocje i ich
samoregulacja
Zależało nam, by jako trenerzy zwrócić uwagę Liderów i Menedżerów na bycie uważnym na to, co dzieje się u nich samych, ale też w ich zespole i w otoczeniu należących do niego osób.