Siła doświadczenia, energia, zaangażowanie, wsparcie, 
koszyk praktycznych narzędzi oraz dopasowanie do grupy, 
to najczęstsze komentarze o pracy trenerek

majalose

MAJA LOSE

Jestem trenerką umiejętności: w biznesie i w rozwoju osobistym. Karierę zawodową rozpoczęłam w firmie Medicover, gdzie uzyskałam tytuł Handlowca Roku i pełniłam funkcję kierownika sprzedaży na Dolnym Śląsku. Miałam przyjemność uczestniczyć w budowaniu rynku prywatnych usług medycznych w Polsce. W grupie Kapitałowej Impel odpowiadałam za restrukturyzację medycznej spółki Promedis (obecnie wchodzącej w skład Grupy Luxmed). Zarządzałam obszarami sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i HR. Jako Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta byłam odpowiedzialna za rozwój sieci sprzedaży w Polsce.

Od ponad 18 lat prowadzę szkolenia i warsztaty. Specjalizuję się: zarządzaniu i przywództwie, rozwoju w oparciu o talenty Gallupa, komunikacji, współpracy oraz efektywności osobistej, prowadzeniu dyskusji i spotkań, proaktywności i prokrastynacji, kreatywnym poszukiwaniu rozwiązań problemów.

Klienci doceniają mnie za „myślenie rezultatami” i umiejętność dotarcia do ich najistotniejszych potrzeb. Uczestniczki i uczestnicy doceniają mnie za zaangażowanie, komunikatywność, poczucie humoru oraz bezpieczną atmosferę dzięki której można się swobodnie uczyć i rozwijać.

Na salach szkoleniowych spędziłam ponad 4500 godzin, a w moich szkoleniach wzięło udział ponad 7000 uczestników i uczestniczek.

Dodatkowo jednym z moich zawodowych celów to przełożenie wszystkich ważnych umiejętności i nawyków na język zrozumiały dla dzieci i młodzieży po to, by mogły je zdobyć zanim staną się dorośli. Realizuje ten cel prowadząc firmę Umiejętności Przyszłości, zajmującą się rozwijaniem kluczowych kompetencji XXI wieku.

dorotaolszewska

DOROTA OLSZEWSKA

Jestem trenerką zarządzania i coachem.

W pracy szkoleniowej i doradczej wykorzystuję swoje doświadczenie zdobyte w czasie ponad 15 lat pracy liniach lotniczych (Delta Air Lines, Swissair, PLL LOT).

Swoją karierę rozpoczynałam w bezpośredniej obsłudze klienta jako stewardesa, agent obsługi lotniskowej, kasjer lotniczy, potem pracowałam na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem sprzedażą, obsługą klienta i rozwojem pracowników.

Przez 7 lat kierowałam oddziałem regionalnym PLL LOT, wielokrotnie brałam udział w strategicznych projektach obejmujących całą organizację, m.in. współtworzyłam oraz wdrażałam standardy bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta w biurach sprzedaży PLL LOT. W 2007 roku pełniłam obowiązki Szefa Biur Sprzedaży LOT w Polsce.

Ze względu na swoje doświadczenie obecnie specjalizuję się w projektach rozwojowych dla menedżerów. Prowadzę szkolenia z zakresu umiejętności kierowniczych i przywódczych, wspieram też swoich Klientów poprzez coaching indywidualny. Pracuję z kadrą menedżerską różnego szczebla: od kierowników liniowych do top managementu międzynarodowych korporacji.

Z wykształcenia jestem socjologiem i filologiem. Ukończyłam Szkołę Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz szereg szkoleń doskonalących kompetencje trenerskie na poziomie zaawansowanym.

Jestem absolwentką akredytowanych przez International Coach Federation  programów: „The Art And Science of Coaching” (Erickson College International), a także CoachWise Essentials.

annamikolajczyk

ANNA MIKOŁAJCZYK

Nazywam się Ania Mikołajczyk.

Z wykształcenia jestem magistrem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Moja droga zawodowa powiązana jest z drugą częścią, czyli aspektem komunikacji i relacji międzyludzkich. 15 lat współpracowałam z korporacją. Dzięki temu poznałam funkcjonowanie firmy z różnych perspektyw.

Na początku pełniłam role konsultanta pierwszej linii wsparcia, później weszłam na ścieżkę
menedżerską podczas, której przez 8 lat kierowałam zespołem ds. zarządzania jakością (liderzy i specjaliści).

Od 3 lat jestem trenerką, facylitatorką i konsultantką biznesową. Działam w dwóch obszarach:
transformacja organizacji na klientocentryczną oraz rozwój liderów.
Swoje kompetencje wykorzystuję na salach szkoleniowych i podczas pracy indywidualnej. Dla liderów prowadzę programy rozwojowe, dzięki, którym mogą skutecznie przewodzić zespołom i
poszczególnym ich członkom. Moja ulubiona część szkoleń i warsztatów to praktykowanie. Wówczas wiem, że mogę wykorzystać w pełni swoje kompetencje, przekazać spersonalizowane wskazówki, zmobilizować do zmiany.

W firmach projekty, dzięki którym zwiększają swoje zyski – doskonalenie doświadczeń klientów i pracowników oraz oszczędzają – optymalizacja procesów. Całościowo od audytu po wsparcie we wdrożeniu zmian lub w konkretnych fragmentach, np. badania, budowanie map podróży,
prowadzenie warsztatów kreatywnych, podczas których uczestnicy rozwiązują firmowe wyzwania.

To co mnie wyróżnia to zdolność do bardzo szybkiego budowania relacji i zaufania uczestników
oraz umiejętność trafiania w sedno problemu. Uważam, że identyfikowanie rzeczywistych przyczyn sytuacji (przyczyn źródłowych) jest jedynym sposobem, dzięki któremu można wdrożyć skuteczne i długoterminowe rozwiązania.

Osoby, z którymi współpracuję doceniają moje doświadczenie i praktykę oraz empatię. Często słyszę, że kogoś zainspirowałam, dałam wartość w postaci wiedzy i umiejętności, po których wdrożeniu widzą efekty.

agnieszkasocha

AGNIESZKA SOCHA

Nazywam się Agnieszka Socha, ale mówcie proszę do mnie Aga.

Mimo że jestem pedagogiem z wykształcenia, nie pracowałam w zawodzie; po studiach znalazłam się w agencji reklamowej – jednej drugiej, trzeciej i tam - oprócz obsługi kluczowych klientów i obsługiwania dużych kampanii reklamowych - zdobywałam swoją wiedzę jako handlowiec, manager i lider, zarządzając zespołem. Pracowałam również jako dyrektor sprzedaży.

Od 14 lat jestem trenerką biznesu i coachem – ukończyłam certyfikowany program Leadership Management International, następnie szkołę trenerów biznesu i szkołę coachingu oraz MBA. 

Jestem certyfikowaną trenerką DISC – D3 i Design thinking.

Z sukcesem wdrażam programy, które rozwijają talenty zarządzania i przewodzenia ludźmi oraz programy rozwijające zespoły sprzedażowe i handlowców.

W obszarze moich szczególnych zainteresowań znajdują się warsztaty i szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich, profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych.

Prowadzę projekty związane z wypracowaniem i wdrożeniem rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności i rentowności organizacji poprzez skuteczniejszą pracę poszczególnych zespołów i ich członków (praca poprzez cele, skuteczne planowanie, właściwe priorytety zadań, lepsza praca w zespole poprzez dynamiczną komunikację, skuteczne delegowanie, budowanie zespołów do projektów interdyscyplinarnych). 

Często powtarzam uczestnikom moich szkoleń, warsztatów, coachingu: „nie mówmy, że się nie da, szukajmy sposobów, a nie powodów”. Jestem przekonana, że w każdym człowieku ukryty jest ogromny potencjał, a ja pomagam go uwolnić i wykorzystać do realizacji celów zawodowych i osobistych oraz własnego rozwoju.

To, co mnie wyróżnia, to pozytywna postawa i entuzjazm. Na sali szkoleniowej bardzo szybko buduję zaufanie z uczestnikami.

Jestem praktykiem, dlatego bardzo ważne dla mnie takie przekazywanie wiedzy, żeby managerowie, liderzy czy handlowcy potrafili zaimplementować ją w swoich zespołach, na swoim stanowisku pracy czy w obsłudze klienta.

agnieszkaochnik-2

AGNIESZKA OCHNIK

Trenerka i Coach z 12 letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów szkoleniowo-doradczych i sesji coachingowych.

Doświadczenia związane z zarządzaniem i szkoleniami zdobywałam pracując na stanowisku Training & Development Manager, trenera i Coacha w międzynarodowym koncernie branży produkcyjnej. Od 2013 roku wspieram innych w rozwoju prowadząc szkolenia.

Specjalizuję się w prowadzeniu projektów rozwoju kompetencji managerskich dla wszystkich poziomów zarządzania. Zrealizowałam wiele projektów szkoleniowych dla managerów zarówno firm usługowych jak też produkcyjnych połączonych z sesjami coachingowymi (m.in Akademia Managera - projekt rozwoju kompetencji managerskich dla średniej i wyższej kadry zarządzającej, Akademia Zarządzania w branży IT - projekt rozwojowy dla kadry zarządzającej branży IT).

Jetsem praktykiem-narzędziowcem - uwielbiam tworzyć narzędzia i rozwiązania wspierające procesy w firmach a jednocześnie praktyczne w użyciu dla odbiorcy. Jestem zwolenniczką jednostronicowych rozwiązań - „Dobre narzędzie to takie narzędzie, które mieści się na jednej stronie”.

Aktywnie wykorzystuję znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego w przygotowywaniu warsztatów.

W trakcie realizacji korzystam między innymi z wizualizacji graficznej w myśl zasady „jeden obraz zamiast tysiąca słów”, co znacznie podnosi efektywność prowadzonych szkoleń.

Realizuję również szkolenia z zakresu umiejętności profesjonalnej obsługi klienta (m.in. opracowanie i wdrożenia standardów obsługi klienta).

Posiada wyższe wykształcenie - magistra ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, uzupełnione podyplomowymi studiami WSB Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

aleksandrawegrowicz-lastowiecka

ALEKSANDRA WĘGROWICZ-ŁASTOWIECKA

Jestem certyfikowanym coachem, trenerką biznesu i konsultantką. Specjalizuję się w rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz w zarządzaniu zespołami interdyscyplinarnymi w szybko zmieniającym się środowisku. Wspieram managerów w rozwoju i zmianie.

Posiadam ponad 17-letnie doświadczenie w pracy w korporacjach na stanowiskach managerskich w sektorze B2B w obszarze marketingu. Prowadzę własną praktykę coachingową oraz wdrażam agile w organizacjach. Jestem certyfikowanym Scrum Masterem.

W coachingu pracuje w oparciu o następujące podejścia: model kompetencji coacha ICF, Gestalt, podejście poznawczo-behawioralne, podejście skoncentrowane na rozwiązaniu, coaching globlany, transteoretyczny model zmiany.

W szkoleniach najczęściej wykorzystuję: model efektywnego rozwiązywania konfliktów LEADERTM oraz Management 3.0.

Specjalizuję się w: leadership coachingu (wsparcie managerów w budowaniu autentycznego przywództwa w oparciu o relacje i samoświadomość), coachingu kryzysowym (pierwsza pomoc psychologiczna w kryzysie), agile coachingu (wdrażanie technik zwinnych w organizacjach), facylitacji strategicznej (szkolenie managerów w prowadzeniu efektywnych spotkań, wizualizacji i oddawania odpowiedzialności zespołowi), coachingu zespołowym (wspieranie zespołów w podnoszeniu ich efektywności oraz radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi).

Jestem akredytowanym coachem ICF na poziomie Professional Certified Coach (PCC). Ukończyłam m.in.: Brand Strategy School organized by the SAR Marketing Communication Association, Master of Arts (MA), Strategic Communication in Marketing na Uczelni Vistula, Management and Marketing Bachelor of Arts in Marketing na Oxford Brookes University, Studium Trenera Zmiany i Trenera Biznesu NOVO. Jestem Konsultantem Kryzysowym akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Interwencji i Coachingu.

joannawasilewska

JOANNA WASILEWSKA

Jestem konsultantką HR i trenerką biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach oraz czołowych firmach doradczych w Polsce i za granicą.

Ukończyłam Psychologię (specjalizacja: Psychologia Organizacji i Pracy, Psychometria) oraz Podyplomowe Studium Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim.

Studiowałam również na Uniwersytecie Wiedeńskim, równocześnie zdobywając w Austrii pierwsze doświadczenia w consultingu. Pracowałam w dziale HR międzynarodowej instytucji ubezpieczeniowej, zdobywałam szlify konsultanta w najlepszych firmach szkoleniowo-doradczych. Ukończyłam także kurs coachingu w Erikson College – zdobytą na nim wiedzę wykorzystuję podczas indywidualnych spotkań rozwojowych z menedżerami.

Specjalizuję się w realizacji projektów oceny kompetencji pracowników metodami behawioralnymi i psychometrycznymi, prowadzę również specjalistyczne szkolenia dla Działów HR z tego zakresu.

Realizuje projekty szkoleniowe dla pracowników wszystkich szczebli organizacji, w szczególności z zakresu umiejętności menedżerskich i przywódczych. Dzięki doświadczeniu w zakresie diagnozy kompetencji i projektowania oraz prowadzenia szkoleń, mogę zaoferować moim Klientom zintegrowane podejście do zarządzania talentami.

Wspólnie z partnerami z zagranicy, realizuje międzynarodowe projekty diagnozy kompetencji. Z zainteresowaniem obserwuję różnice międzykulturowe ujawniające się w zarządzaniu pracownikami przez menedżerów różnych narodowości.

21072023-1610

AGNIESZKA ŁAZOWSKA

Jestem pasjonatką rozwijania ludzi a z wykształcenia psychologiem. Świetnie sobie radzę w tworzeniu i prowadzeniu warsztatów, za mną ponad 600 dni szkoleniowych. Lubię coachingowo pracować z liderami, w sumie 3000 godzin spędziłam podczas sesji coachingowych. Jestem energiczna i twórcza, wg. Belbina Kreator, wg. Gallupa strateg z silną zdolnością indywidualizacji i odkrywczością. Uwielbiam tworzyć nowe programy, dopasowywać je do potrzeb a następnie wpływać na ludzi i organizacje realizując je!

Przez wiele lat zarządzałam spółkami w branży szkoleniowo-konsultingowej oraz zespołami eksperckimi.

Skończyłam roczną szkołę Co-Active Coaching Training (Coaches Training Institute – ICF Accredited Coach Training Program). Bardzo zwracam uwagę na etykę zawodu coacha - mam certyfikat ICF Code Of Ethics. W coachingu z liderami ważna jest dla mnie realizacja wspólnie zakreślonego celu. Bardzo często pomagam w sytuacjach trudnych i kryzysowych w relacjach pomiędzy managerami. W takich zadaniach pomaga mi ponad 10 letnie doświadczenie terapeutyczne oraz mediacyjne. Niektórzy klienci mówią o mnie, że jestem „coachem od zadań specjalnych”.

Do prowadzenia szkoleń przygotowałam się kończąc dwuletni staż i szkolenie z prowadzenia warsztatów grupowych w oparciu o podejście Gestalt. Mam ceryfikat Insights Discovery.

Zakresy tematyczne szkoleń, w których się specjalizuję to: dobrostan, umiejętności zarządcze, inteligencja emocjonalna, efektywność i wiele innych. Często prowadziłam cykle szkoleniowe mające wpływ na zmianę nastawienia kadry managerskiej, czy zmianę kultury organizacyjnej.

Realizuję jako asesor bądź Project Manager projekty diagnozy kompetencji metodą Assessment & Development Centre – przez ostatnie 20 lat zdiagnozowałam w sumie ok 2000 osób.

28042023-1757

Co mówią współpracujące ze mną trenerki, kooperujący trenerzy oraz członkowie zespołów projektowych?

★★★★★

Aneta jest jedną z najskuteczniejszych i najbardziej pracowitych osób, jakie znam.

Zarówno jako szefowa projektów, jak i jako doradczyni handlowa - partnerka biznesowa.

Jej niezwykłe talenty wykorzystywane do budowania relacji, organizacji i rozumienia potrzeb zarówno klientów, jak i pracowników sprawiają, że współpraca z Anetą to satysfakcja i przyjemność.

Maja Lose

Trenerka biznesu, edukatorka

★★★★★

W ciągu 12 lat pracy w roli trenerki, konsultantki, coacha pracowałam z wieloma project managerami i z mogę powiedzieć jedno – Aneta jest THE BEST.

Świetna merytorycznie i organizacyjnie, z szerokim zapleczem trenerów, którzy uwielbiają z nią pracować (tak jak ja!), z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu złożonych projektów rozwojowych.

W każdym z projektów, do których mnie zaprosiła, nie tylko dostarczała na najwyższym poziomie to, co zakontraktowała z Klientem, ale też elastycznie reagowała na potrzeby, które pojawiały się po drodze, albo wynikały ze zmieniającej się sytuacji.

Aneta jest osobą, która dba o wszystko, o co da się zadbać, i daje prawdziwe poczucie bezpieczeństwa.

Jeśli zatem zastanawiasz się nad wyborem partnera, a nie tylko dostawcy działań rozwojowych dla swojej kadry menedżerskiej, sił sprzedaży lub pracowników obsługi klienta, to całym sercem polecam Anetę i HR Consulting.

Dorota Olszewska

Experienced trainer, consultant

★★★★★

Aneta to profesjonalistka w każdym calu. Ma ekspercką wiedzę w zakresie zarządzania doświadczeniami i projektami.

Działa w tempie błyskawicznym, jednocześnie zachowując najwyższą jakość.

Jej empatia i partnerskie podejście do współpracy powoduje, że wspólne działanie to czysta przyjemność.

Ma głowę pełną kreatywnych pomysłów i śmiało mogę powiedzieć, że zwrot nie da się, nie istnieje w jej słowniku.

Gdy jest potrzeba, szuka rozwiązań. Dotrzymuje słowa i terminów. Jest skuteczna, a jej działania przekładają się na wymierne rezultaty.

Do tego uśmiech, pozytywne nastawienie i można góry przenosić.

Anna Mikołajczyk

Ekspert CX, EX, CEM, EEM, Trener i konsultant biznesu

★★★★★

Praca z Anetą jest zwykłą przyjemnością.

Organizacyjnie myśli o wszystkich szczegółach, dba o płynny przepływ informacji i potrafi ekspresowo reagować na sytuacje kryzysowe.

Merytorycznie to skarbnica wiedzy i doświadczenia. Nie myśli szablonowo, a jednocześnie jest jedną z tych osób, która bardzo konkretnie podchodzi do znajdywania rozwiązań.

Projekty rozwojowe realizowane z Anetą nie są sztuką dla sztuki, tylko konkretną odpowiedzią na potrzeby danej organizacji. Łączenie nowych trendów, zebranych doświadczeń i otwartość na specyfikę konkretnych organizacji są przepisem na przygotowywanie i realizowanie satysfakcjonujących projektów - Aneta to potrafi i robi!

A pracowanie z nią przy projektach jest oparte o wspólne działanie i wsparcie!

Aleksandra Demko

Educator, Business Trainer, Coach, System Leadership Trainer, Project Manager, Business Consultant

★★★★★

Aneta to topowej klasy manager projektów rozwojowych.

Zawsze otwarta na perspektywę klienta, jak i zespołu konsultantów, z którym pracuję.

Potrafi doskonale handlować, negocjować oraz zarządzać dynamicznie zmieniającymi się projektami.

Posiada również duże doświadczenie trenerskie, więc pracą z nią to duża przyjemność.

Przy tym to osoba, która w biznesie kieruje się etyką i rzetelnością.

Polecam współpracę z Anetą bez najmniejszych wątpliwości.

Daniel Kowalski

Dyrektor Sprzedaży w Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

★★★★★

W ciągu ostatnich lat kilkakrotnie współpracowałem z Anetą jako osobą koordynującą działania i nadającą im kierunek.

Zawsze zaangażowana, odpowiedzialna i elastyczna w podejmowanych aktywnościach.

Merytoryczna, zorientowana na cel, a jednocześnie widząca szerszą perspektywę – zarówno u klienta, jak i w zespole projektowym.

Serdecznie rekomenduję do współpracy.

Robert Orłowski

Business Cost Reduction – Profit Maker, Savings Producer, Profit Maker

Zobacz, jak planujemy rozwój managerów
lub zamów darmowe konsultacje
na Google Meet.

Podczas konsultacji

✓ Omówimy Twoje cele
✓ Zbiorę kluczowe informacje, które pomogą mi przygotować dopasowną ofertę
✓ Pokaże Ci przykładowe moduły programu
✓ Po spotkaniu, w czasie do 2 dni, prześlę sprofilowaną ofertę