Jakie były kluczowe cele klienta?
— Edycja 2023 poświęcona była wzmacnianiu kompetencji i praktycznym analizowaniu potencjału Klientów.
— Budowaliśmy również i wzmacnialiśmy kompetencje mające kluczowe przełożenie na zwiększenie rentowności u Klientów, którzy mają już zawarte umowy z Vaillant.
regiony sprzedażowe
uczestników
moduły szkoleniowe
trenerki
Co obejmował projekt?
— Projekt przygotowany przez Centralę Vaillant Group w Niemczech i równolegle wdrażany we wszystkich krajach.
— W pierwszym etapie nasze konsultantki odbyły szereg spotkań oraz certyfikacji z pracownikami działów HR, aby doskonale poznać cały program i jego założenia.
— Kolejny krok to przełożenie oczekiwań i dostosowanie programu do realiów w Polsce, tak aby zachować spójność rozwoju kompetencji i dostarczyć uczestnikom konkretne narzędzia sprzedażowe, które mają na celu wzmacnianie kompetencji w założonym obszarze.
— Po takim przygotowaniu przystąpiliśmy do realizacji szeregu szkoleń z przedstawicielami sprzedaży.
— Dodatkowo projektem objęliśmy Regionalnych Managerów Sprzedaży, tak aby mogli oni realnie wspierać swoje zespoły we wdrażaniu nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych.