Akademia Sprzedaży to projekt skierowany
do managerów i regionalnych przedstawicieli sprzedaży.

Jakie były kluczowe cele klienta?

— Edycja 2023 poświęcona była wzmacnianiu kompetencji i praktycznym analizowaniu potencjału Klientów.

— Budowaliśmy również i wzmacnialiśmy kompetencje mające kluczowe przełożenie na zwiększenie rentowności u Klientów, którzy mają już zawarte umowy z Vaillant.

4

regiony sprzedażowe

50

uczestników

3

moduły szkoleniowe

2

trenerki

Co obejmował projekt?

— Projekt przygotowany przez Centralę Vaillant Group w Niemczech i równolegle wdrażany we wszystkich krajach. 

— W pierwszym etapie nasze konsultantki odbyły szereg spotkań oraz certyfikacji z pracownikami działów HR, aby doskonale poznać cały program i jego założenia.

— Kolejny krok to przełożenie oczekiwań i dostosowanie programu do realiów w Polsce, tak aby zachować spójność rozwoju kompetencji i dostarczyć uczestnikom konkretne narzędzia sprzedażowe, które mają na celu wzmacnianie kompetencji w założonym obszarze. 

— Po takim przygotowaniu przystąpiliśmy do realizacji szeregu szkoleń z przedstawicielami sprzedaży. 

— Dodatkowo projektem objęliśmy Regionalnych Managerów Sprzedaży, tak aby mogli oni realnie wspierać swoje zespoły we wdrażaniu nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych.