Zakres projektu
— Konsultacje z obszaru customer experience, czyli doświadczeń klientów
— Planowanie zadań wdrożeniowych dla uczestników wzmacniających kompetencje customer experience w organizacji
— Przygotowywanie interaktywnych materiałów edukacyjnych - ebooków, infografik, quizów, pigułek wiedzy, wideo i innych
Co docenił klient?
— Pozytywnie ocenił naszą proaktywność, terminowość oraz elastyczność w działaniu i współpracy
— Zwrócił uwagę na wysoką merytorykę materiałów
— Docenił nasze zorientowanie na aktywne poszukanie rozwiązań
— Pozytywnie ocenił jakość opracowanych materiałów – ich nowoczesność, interaktywność oraz praktyczność
— Podkreślił partnerską relację oraz odwagę i rozmach w działaniu
Co o współpracy powiedziały osoby koordynujące projekt po stronie ING Banku Śląskiego?
Bardzo polecam współpracę z Anetą.
Wysoka merytoryka, nowoczesne narzędzia, terminowość i zorientowanie na szukanie rozwiązań!
Adam Pabiańczyk
Expert - Talent & Learning ING Bank Śląski
Koordynatorzy docenili naszą solidność, odwagę, partnerstwo oraz nastawienie na praktyczne rozwiązania
Polecam współpracę z Anetą, zarówno w obszarze prowadzenia projektów, jak i szerokiego doradztwa.
Aneta jest pracowita, solidna, konkretna, nastawiona na praktyczne rozwiązania.
Niebywałym atutem w dzisiejszych czasach jest partnerstwo i odwaga, a to drugie imię w relacji biznesowej Anety.
Liczę, że będziemy miały jeszcze okazję razem współpracować.
Monika Wróbel
Trener, Coach, Manager w ING Bank Śląski