Co obejmował projekt?
— Przygotowaliśmy zgrywalizowaną platformę. Każdy z uczestników projektu „podróżował pociągiem CX”, w którym zamieszczane były zadania do wykonania.
— Poszerzał wiedzę o CX czytając interaktywne materiały, oglądając pigułki wideo, a następnie realizował zadania wdrożeniowe ze swoimi zespołami.
— Nasz zespół trenerów i konsultantów odpowiadał za przygotowanie merytoryczne zadań.
Oprócz platformy grywalizacyjnej uczestnicy brali udział w szeregu szkoleń, spotkań inspiracyjnych, sesji mastermind czy indywidualnych coachingów.
— Dzieliliśmy się z uczestnikami najnowszymi trendami w obszarze CEM i CX - po to, aby ING Bank Śląski nadal był nr 1 w budowaniu spójnych doświadczeń Klientów.
— W projekcie przygotowaliśmy także wybraną grupę jako CX influencerów - to osoby przygotowane do roli, w której będą aktywnie szerzyć wiedzę w organizacji i kontynuować projekt wewnętrznie.
Sesji indywidualnych i 9 konsultantów
Uczestników i 14 grup szkoleniowych
Intensywnych dni szkoleniowych
Zadań indywidualnych na platformie
Koordynatorzy docenili nasze wsparcie!
Polecam współpracę z Anetą, zarówno w obszarze prowadzenia projektów, jak i szerokiego doradztwa.
Aneta jest pracowita, solidna, konkretna, nastawiona na praktyczne rozwiązania.
Niebywałym atutem w dzisiejszych czasach jest partnerstwo i odwaga, a to drugie imię w relacji biznesowej Anety.
Liczę, że będziemy miały jeszcze okazję razem współpracować.
Monika Wróbel
Trener, Coach, Manager w ING Bank Śląski
