Celem projektu Pociąg do pasji CX było wzmocnienie w szefach zespołów oddziałów banku kompetencji związanych z budowaniem doświadczeń klientów.

Zakres projektu

— Konsultacje z obszaru customer experience, czyli doświadczeń klientów

— Planowanie zadań wdrożeniowych dla uczestników wzmacniających kompetencje customer experience w organizacji

— Przygotowywanie interaktywnych materiałów edukacyjnych - ebooków, infografik, quizów, pigułek wiedzy, wideo i innych

ing-03032023-1300

Co docenił klient?

— Pozytywnie ocenił naszą proaktywność, terminowość oraz elastyczność w działaniu i współpracy

— Zwrócił uwagę na wysoką merytorykę materiałów

— Docenił nasze zorientowanie na aktywne poszukanie rozwiązań

— Pozytywnie ocenił jakość opracowanych materiałów – ich nowoczesność, interaktywność oraz praktyczność

— Podkreślił partnerską relację oraz odwagę i rozmach w działaniu

ing-4

Co o współpracy powiedziały osoby koordynujące projekt po stronie ING Banku Śląskiego?

Bardzo polecam współpracę z Anetą.
Wysoka merytoryka, nowoczesne narzędzia, terminowość i zorientowanie na szukanie rozwiązań!

Adam Pabiańczyk
Expert - Talent & Learning ING Bank Śląski

Koordynatorzy docenili naszą solidność, odwagę, partnerstwo oraz nastawienie na praktyczne rozwiązania

Polecam współpracę z Anetą, zarówno w obszarze prowadzenia projektów, jak i szerokiego doradztwa. 
Aneta jest pracowita, solidna, konkretna, nastawiona na praktyczne rozwiązania.
Niebywałym atutem w dzisiejszych czasach jest partnerstwo i odwaga, a to drugie imię w relacji biznesowej Anety.
Liczę, że będziemy miały jeszcze okazję razem współpracować.

Monika Wróbel
Trener, Coach, Manager w ING Bank Śląski

ing-6

Zobacz inny projekt dla marki ING Bank Śląski

ing-dwa

Mam pociąg do pasji
CX - sezon 1